羽之助の帝紀

Thursday, March 30, 2006

Last Post 最後の記事

This is probably be my last post on Blogger. To those of you who are in the know ... oh, God. They found me. I don't know how, but they found me. RUN FOR IT, MARTY!!!!
これはBloggerで多分僕の最後の記事だと思う。僕について知っている方々へ・・・くそ。僕を見つけた。どうやってしたか全く知らんが、彼らが僕を見つけた。速く逃げよ、マーティー!!!

But seriously, this blog has moved to : www.hanenosuke.com/blog
実は日記を移動しました!どうぞ上のリンクを。

I'll be taking this blog down in about a month to give everyone time to get used to the new address.
新しい住所に慣れる為に後一ヶ月ぐらい待つつもりだ。それからはこの住所の日記を消す。

See you there!
あっちで待っているよ!

2 Comments 論評:

Post a Comment 論評を書いておく

<< Home